Tuesday, March 8, 2016

Hope...

Hope???...


Kenapa tulisan pertama aku lepas bertahun-tahun x menulis...tentang harapan? 
kerana.... dari harapan...akan tercipta impian...
dari impian akan tercipta pencapaian...
dari pencapaian akan tercipta kejayaan!
Utk aku....maksud harapan terlalu mendalam...
Harapan aku boleh dikaitkan dengan impian aku yang sangat besar...
Terlalu Tinggi...mcm agak sukar untuk dicapai...
tapi...aku yakin...dgn apa yang aku ada..iaitu semangat!
Semangat aku terlalu tinggi...
dan dari semangat itulah akan aku capai segala impian maka terhasillah pencapaian!
Setiap manusia...tahap pencapaian berbeza 
mengikut kepakaran dan pengalaman dari latar belakang yang berbeza...
Setiap orang ada pencapaian nya tersendiri...
Aku bangga kerana pencapaian aku 
telah berikan aku kejayaan dalam dri aku sendiri!!! 
Alhamdulillah...

Aku bersyukur dengan apa yang dah ada selama ini dan
 InsyaAllah segala harapan...impian...pencapaian...dan kejayaan 
aku hari demi hari akan semakin 
menyerlah bagaikan bintang-bintang di angkasa.... :)

#coratcoret
#gjagojez
#3.am

No comments:

Post a Comment